လက္ရႇိ အခ်က္အလက္မ်ားကို ၾကည့္႐ႈျခင္းျဖင့္ ကားမူ၀ါဒမ်ား မၾကာခဏ
ေျပာင္းလဲမႈမႇာ အမ်ားျပည္သူအတြက္ဟု ေခါင္းစဥ္တပ္ထားေသာ္လည္း အမႇန္တကယ္တြင္ အမ်ားျပည္သူ
သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးထက္ လူတစ္ဦးခ်င္း အသံုးျပဳႏိုင္မႈကိုသာ လြယ္ကူေစရန္ ေျပာင္းလဲ ေပးခဲ့သည့္
ပံုစံမ်ဳိးျဖစ္ေပၚေနသည္ဟုလည္း သံုးသပ္ၾကသည္။
ကားတင္သြင္းခြင့္ျပဳခဲ့သည္မႇ ယေန႔အထိ ကိုးလတာကာလအတြင္း ဘတ္စ္ကားသစ္၊ တကၠစီအသစ္မ်ား တင္သြင္းအသံုးျပဳႏိုင္မႈ နည္းပါးသည့္ဒဏ္ကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေနျပည္သူမ်ား ေန႔စဥ္ခံစားေနရၿပီဟုလည္း ေထာက္ျပခဲ့ၾကသည္။
ကားတင္သြင္းခြင့္ျပဳခဲ့သည္မႇ ယေန႔အထိ ကိုးလတာကာလအတြင္း ဘတ္စ္ကားသစ္၊ တကၠစီအသစ္မ်ား တင္သြင္းအသံုးျပဳႏိုင္မႈ နည္းပါးသည့္ဒဏ္ကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေနျပည္သူမ်ား ေန႔စဥ္ခံစားေနရၿပီဟုလည္း ေထာက္ျပခဲ့ၾကသည္။
ေျပာင္းလဲျပင္ဆင္ထားသည့္ မူ၀ါဒမ်ားအရ
ကားတင္သြင္းရာတြင္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးဆိုင္ရာ ကားအမ်ဳိးအစား တင္သြင္းႏိုင္မႈ
မရႇိသေလာက္နည္းပါး တင္သြင္းမႈ စုစုေပါင္း၏ ၉၂ ရာခုိင္ႏႈန္းမႇာ အိမ္စီးကားမ်ားသာျဖစ္ၿပီး
ဘတ္စ္၊ တကၠစီ တင္သြင္းမႈ ၃ ရာခုိင္ႏႈန္းပင္ မျပည့္
ကားေဟာင္းအပ္ကာ ကားသစ္ အစားထိုး တင္သြင္းခြင့္ျပဳသည့္ အခ်ိန္မႇစ၍ ယခု ဇြန္လေနာက္ဆံုးပတ္ထိ ျမန္မာႏိုင္ငံသုိ႔ တင္သြင္းခဲ့သည့္ ကားအစီးေရ ၅၀၀၀၀ ၀န္းက်င္တြင္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး က႑အတြက္ အသံုးျပဳမည့္ ကားအမ်ဳိးအစား တင္သြင္းႏိုင္မႈမႇာ မရႇိသေလာက္ နည္းပါးေၾကာင္း သတင္းရရႇိပါသည္။
ကားေဟာင္းအပ္ကာ ကားသစ္ အစားထိုး တင္သြင္းခြင့္ျပဳသည့္ အခ်ိန္မႇစ၍ ယခု ဇြန္လေနာက္ဆံုးပတ္ထိ ျမန္မာႏိုင္ငံသုိ႔ တင္သြင္းခဲ့သည့္ ကားအစီးေရ ၅၀၀၀၀ ၀န္းက်င္တြင္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး က႑အတြက္ အသံုးျပဳမည့္ ကားအမ်ဳိးအစား တင္သြင္းႏိုင္မႈမႇာ မရႇိသေလာက္ နည္းပါးေၾကာင္း သတင္းရရႇိပါသည္။
No comments:
Post a Comment